Hadi Bugün Bir Şeyler Yazalım…

Mesela bugün her şeyden yarım yamalak şeyler yazayım… Otobüsteki insanlardan, internette ki yaşam diye tabir edilen facebookda ki arkadaşlardan, twitterde ki özlü laflardan, google plusda ki ilginç paylaşımlardan… Çok az realden full sanala doğru [= iyice bu teknoloji aldı başını gittiği gibi akılları da aldı götürdü. Bugün aslında uzun zamandır Ne zaman yazıyorum adlı konum gibi günde değilim tam aksine saçma sapan zırvalamaların olduğu iyice bunaltılı bir gün içerisinde olduğum için yazıyorum.. Zaten iyice geriledi blogum aslında tek blog olarak da değil olarak da geriledim.. İyice düşüş yaşıyorum… Eskisi gibi şeyler yazmak yada bir şeyler gelmiyor içimden.. Aslında ta ki eski bir defter olan Mp3Cagi’ni açınca oldu diyebilirim.. nereye… Hayatıma hiç yeniden başlayamıyorum.. Yani Geçmişi silip atamıyorum… Elimde bir imkan olsa geçmişimi mi silerdim yoksa geleceğimi seçerdim gibi bir hakkım olsa tereddütsüz kullanacağım yer kesin… ihanet ediyor bana.. Çok Şey söylemek istiyorum Dilim LâL, ve Ellerim Bağlı
02.07.2013 || 10:36 …

Bu yazı Genel, Makale ve Hikaye kategorisine gönderilmiş ve , , , , , , , , , , , , , ile etiketlenmiş. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.