Hep Mi Ben ? – Ayaz Erdoğan

İnan hep mi ben

kaçıncı derdim bile
Ölsem koyamazsın onu yerime
Ne oldu gülüm bize birden

İnan hep mi ben
Düşücem yerden yere
kaçıncı derdim bile
Ölsem koyamazsın onu yerime
Ne oldu gülüm bize birden

Hiç anlamadılar
Gönülde yatanı
Tek derdiniz para pul
Sevmek ne pahalı
Ne villa araba
Ne lüks bir telefon
Sonumuz mezarda
Geriye ne kaldı

Bi ara sıra sor, sor halimi nasıl
Ekle üstüme dert çektim billah sabır
Ne istediysem yok olmadı hiçbir şey
Söylesene bana kaldı kaç adım

Yandım nedense sönemiyorum
Bile bile yürüyorum hala
Önümü göremiyorum
Bu dertten yeter

İnan hep mi ben
Düşücem yerden yere
kaçıncı derdim bile
Ölsem koyamazsın onu yerime
Ne oldu gülüm bize birden

İnan hep mi ben
Düşücem yerden yere
kaçıncı derdim bile
Ölsem koyamazsın onu yerime
Ne oldu gülüm bize birden

Susmasaydın bari
Kanmadım sana hiç
Bilmeden tutundum
Düşerken bir yandan
Yanlış hesaplar bu
dediler baba çek çek
içkiler yan masadan
İnadına koştum durdum hep
Bir yanım nefret ediyor, Neden?
Tüm yükleri üzerimden alın

Bi heves, etmedim pes Asla
Kader bize etmiyor
Yine de boşver olanların önemi yok
bırak
İstemem, Kalmaz yanına kar
Bi daha yak, de beni de
Sevmenin harbiden bi bedeli var

İnan hep mi ben
Düşücem yerden yere
kaçıncı derdim bile
Ölsem koyamazsın onu yerime
Ne oldu gülüm bize birden

Bu yazı Şarkı Sözü, Türkçe Mp3, Videolar kategorisine gönderilmiş ve , , , , , , , , , ile etiketlenmiş. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir